Gapshop, prodej nového oblečení z USA pro děti i dospělé GAP, Old Navy, Ralph Lauren, Abercrombie & Fitch. Gap kojenecké, Gap dětské oblečení, dětské oblečení GAP, Gap pánské, Gap dámské, Gap oblečení, Gap mikiny. Abercrombie & Fitch


Košík je prázdný
Nejste přihlášen - chcete se zaregistrovat?

Uživ. jméno: 
Heslo: 
GAPOld NavyRalph LaurenAbercrombie&fitch

Reklamace

Převzetí zásilky - Česká pošta

Zákazník je povinen při převzetí zkontrolovat, zda obal zásilky není poškozen.
Pokud zásilku zákazník přebírá na poště, a obal je zjevně poškozen, tak přímo na místě s Vámi bude sepsán protokol, zásilku můžete odmítnout.
V případě poškození obalu při přejímání zásilky na vaší adrese - zásilku nepřebírejte nebo uplatněte reklamaci nejpozději do 24 h na příslušné poště dle dodací adresy. Zásilku je nutné dopravit na poštu kompletní popřípadě kontaktujte centrum České pošty na telefonu 800 104 410 a 800 104 410.

Kontrola obsahu zásilky

Obsah zásilky zkontrolujte po odjezdu řidiče a v případě mechanického poškození zboží uplatněte reklamaci co nejdříve na příslušné poště dle dodací adresy.
Lze zdokumentovat i pořízenou fotografií (např. z mobilního telef. apod.)
Zásilku je nutné dopravit na poštu kompletní, popřípadě pro více informací kontaktujte centrum České pošty na telefonu 800 104 410 a 800 104 410.

Sdělte nám prosím co nejdříve tuto skutečnost, aby jsme s Vámi mohli dohodnout další postup.

Reklamace výrobku

Uplatněním reklamace se zákazník domáhá svých práv a může se jich domoci jen tehdy, pokud reklamaci uplatní    včas a v souladu se stanovenými pravidly.Reklamace se řídí občanským zákoníkem. Záruka se nevztahuje na vady vzniklé neodbornou obsluhou, nepřiměřeným zacházením a použitím, na vady na které byl kupující v době uzavírání smlouvy upozorněn, na poškození živly nebo vyšší mocí, na poškození zboží při přepravě.

Reklamace se snažíme vyřídit co nejrychleji, bez zbytečného odkladu.

Ohledně reklamace vady zboží nás prosím vždy informujte e-mailem nebo telefonicky.
  • na e-mailovou adresu gapshop@seznam.cz
  • poštou na adrese Gapshop, Čechova 121/4 17000 Praha 777878470
Uveďte prosím:
kontakty na Vás - jméno, adresu, telefon, e-mail, číslo objednávky, důvod reklamace s popisem vady zboží.
Reklamované zboží zasílejte jako cenný nebo doporučený balík zároveň s doklad o koupi - kopií faktury. Zásilky zasílané na dobírku nebudou přijaty.

Ostatní podmínky se řídí dle občanského zákoníku, a zákona č. 634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele.

Dodatek

Pokud k reklamovanému zboží nebude přiložen doklad o zakoupení bude Vám reklamované zboží zasláno zpět na dobírku za cenu poštovného tj. 156kč. V případě že Vaše reklamace bude zamítnuta jako neoprávněná, zboží Vám bude zasláno zpět za cenu poštovného a nákladů s tím spojených.   
fb
bajulus

NEJPRODÁVANĚJŠÍ

prod body bílozelené logo

328 Kč vč. DPH
2018 © GAP | webdesign Panoramas s.r.o.
GAP a logo GAP je zapsaná registrovaná ochranná známka
Změna technických údajů vyhrazena